הזמנת מהאתר והמידה לא טובה? רוצים צבע אחר?
אין בעיה! =]
פנו אלינו תוך 7 ימים מיום הרכישה באמצעות:
במידה והמוצר שקיבלת אינו מתאים לך מסיבה כלשהי, תוכל\י לקבל מוצר אחר במקומו או זיכוי קרדיט (זיכוי לאתר),או החזר כספי עליו ייגבו דמי ביטול בגובה 5% משווי העיסקה (עפ"י חוק הגנת הצרכן) .
במידה והנך מעוניינת להחליף/להחזיר מוצר אשר נקנה בסכום של 199 ש"ח ומעלה, אנו נשלח שליח על חשבוננו לאיסוף המוצר וביצוע החלפה/החזרה לפי בקשתך. במידה והמוצר נקנה בסכום של 199 ש"ח ומטה, באחריותך לשלוח אלינו את המוצר בדואר רשום (לפרטי המשלוח צור\צרי קשר עם שירות הלקוחות).
החלפה שנייה תינתן בעלות של משלוח על סך 37 ש"ח.
כל שעלייך לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות במייל [email protected], ולציין את סיבת ההחלפה/ההחזרה והם יתאמו לך שליח לאיסוף החבילה.
לא תתאפשר החלפה באחת מחנויות הרשת או בחנויות המשווקות.
החלפה/החזרה תתאפשר תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, לא נגרם נזק למוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית.
זיכוי כספי/זיכוי קרדיט לאתר יינתן תוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר במשרדינו.
זיכוי כספי יינתן לכרטיס אשראי/חשבון פייפאל איתו בוצעה ההזמנה.
לא יינתן זיכוי כספי עבור דמי משלוח.
במקרה בו נדרש תיקון למוצר שרכשת יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון מספר 054-3822223 לשם תיאום שליחת המוצר והתשלום עבורו.
מוצר שאזל מהמלאי
במידה והמוצר שהזמנת אזל מהמלאי אנו ניידע אותך טלפונית או בדוא"ל .
במקרה זה תוכל\י להחליט האם ברצונך לקבל מוצר חליפי/פתק זיכוי לאתר/ החזר כספי.